OMS

Breaking

Wednesday 4 July 2018

Xiaomi Smartphone Code name List

Xiaomi Smartphone Code name List

 Mi devices:   Mi 2/2s                       aries           
   Mi 2A                       taurus_beta           
   Mi 3/4 W               cancro           
   Mi 3 TD               pisces           
   Mi 4 LTE CT              cancro_lte_ct           
   Mi 4i                      ferrari           
   Mi 4c                      libra           
   Mi 4s                      aqua           
   Mi 5/5Pro              gemini           
   Mi 5s                     capricorn           
   Mi 5s Plus            natrium           
   Mi 5c                     song           
   Mi 5x                     tiffany           
   Mi 6                    sagit           
   Mi A1                    tissot, tissot_sprout
   Mi Note            virgo           
   Mi Note LTE     virgo_lte_ct           
   Mi Note Pro            leo           
   Mi Note 2            scorpio           
   Mi Note 3           jason           
   Mi Max                   hydrogen           
   Mi Max Pro           helium           
   Mi Max 2           oxygen           
   Mi Mix                   lithium           
   Mi Mix 2           chiron           
   Mi 8 SE            sirius           
   Mi 8                   dipper           
   Mi MIX 2S           polaris           
   Mi 6x                   wayne       


        Mi Tablet:
   Mi Pad 1                 mocha          
   Mi Pad 2                 latte           
   Mi Pad 3                 cappu          
   Mi Pad 4                 clover



        Redmi devices:
   Redmi 1 TD                     HM2013022           
   Redmi 1 W                     HM2013023           
   Redmi 1S 4G             HM2014501           
   Redmi 1S TD             HM2014011           
   Redmi 1S W                     armani           
   Redmi 2 Pro T         wt86047           
   Redmi 2 Pro            wt88047           
   Redmi 2 TD                     HM2014813           
   Redmi 2 W                    HM2014811           
   Redmi 2A                     lte26007           
   Redmi 3/3Pro             ido           
   Redmi 3S/3X             land           
   Redmi 4                     prada          
   Redmi 4 Pro             markw           
   Redmi 4 A                     rolex           
   Redmi 4X                     santoni           
   Redmi 5A                     riva           
   Redmi 5                     rosy           
   Redmi 5 Plus             vince           
   Redmi 6                     cereus           
   Redmi 6A                     cactus           
   Redmi 6 Pro             sakura

  Redmi Note 1 4G               dior           
   Redmi Note 1S 4G      gucci          
   Redmi Note 1 W               lcsh92_wet_jb9           
   Redmi Note 1TD               lcsh92_wet_tdd           
   Redmi Note 2                hermes          
   Redmi Note 3                hennessy          
   Redmi Note 3Pro           kenzo           
   Redmi Note 4 (MTK)        nikel           
   Redmi Note 4 (SD)        mido           
   Redmi Pro                        omega          
   Redmi Note 3Pro SE        kate
   Redmi Note 5A Lite        ugglite           
   Redmi Note 5A Prime        ugg          
   Redmi Note 5 Pro        whyred

No comments:

Post a Comment